Arti - toli: apie draugus ir filmus

Kai kurie dalykai bėgant laikui darosi vis reikšmingesni, kiti nublanksta. Tokia paprasta ir natūrali dienų eiga. Nežinau, kas man dabar svarbiau - ar toks gražus ruduo su lietumi ir saule ar gresiantys pokyčiai. Artėja ta diena, kai teks palikti dabartinius namus, todėl taip įnirtingai ieškom labiausiai patinkančio buto. O aš pažiūriu jų fotografijas, užverčiu, vėl pažiūriu... Ir jokie jausmai mano akyse nenušvinta. Gražu, jauku, modernu, arti, toli... 

Turiu polinkį  netausoti savęs ir vėliau sulaukiu pasėkmių. Gal per stipriai mėginau įkvėpti rudens, gal per mažai skyriau dėmesio šąlančioms kojoms, o gal nepagrįstai nebijojau sergančių aplinkui save, bet rudeninis peršalimas susirado ir mane. Neperspėjo. Tik jau atėjęs kartu atsinešė ir pakilusią temperatūrą.
Ramina viena priežastis - už gretimų durų visada sulauksiu pagalbos. Apkamšymo, arbatos, vitaminų dozės ir geros nuotaikos. :)  P.S. Tu žinai, kad aš  labai dėkinga.
Mieloji Z. iškeliavo į tolimą užsienį, o aš jau visai laukiu ir nesulaukiu... Mano ,,pari pari" įstrigusi kažkur banke Vilniaus centre, bet žadėjo aplankyti. Pasiilgau jau labai ir M. - o dar labiau jos humoro jausmo. Tokio aštraus, bet teisingo. :)
Draugai gydo vien savo buvimu. Ir ne vien draugai, bet aš šįkart apie draugystę, kuri matuojama laiku ir bendra patirtimi. 

Iš tiesų tai norėjau rašyti apie animaciją, juolab, kad susikaupė jau pora neaprašytų filmų. Pirmasis jų - kažkada matytas ir vėl pakartotas Rennaisance (2006). Nors jį pasisekė surasti televizijos Gala animacijos skiltyje, tačiau, mano manymu, ši animacija tikrai ne vaikams. Tai detektyvas su anaiptol ne pačia gražiausia pabaiga. Tačiau siužetinės linijos vingiai įdomūs. Todėl rekomenduočiau pažiūrėti. 
 Įdomu tai, kad šiame juodai baltame kompiuterinės grafikos kūrinyje yra pora spalvotų vietų. Mąstau, ar taip atkreipiamas dėmesys ar norima pasakyti ir kažką daugiau - juk spalvoti būtent kūrybos impulsai. 

Kitą animacinį filmą galite drąsiai žiūrėti su šeima - blogų emocijų čia beveik nebus. Tai subtiliu humoro jausmu persmelktas prancūziška maniera dvelkiantis kūrinys. Paryžiaus monstre pagrindinę veikėją įgarsino švelniabalsė Vanessa Paradis. Itin įsiminė filme skambėjusios dainos, kuriomis negaliu nepasidalinti:

Gero klausymo!





Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip