Žmogus yra mąstanti nendrė

 Ne į temą norėčiau pridėti dainelę iš filologių gyvenimo Fizikos fakultete:
http://www.youtube.com/watch?v=hC8gBHdMoDc

Ir keletas mėginimų užrašyti ,,liapsus linqua": 

Juozas Grušas + Balys Sruoga = Gruoša,
Karalienė = Korolienė,
,,Eilėraščio = Eilučio"
Ant mano Kalanavičiaus silkė.
Po lapkričio dažniausiai ateina gruodis.
,,Nerėk, aš nesuprantu, ką tu cypi"
,,Špygakulniai" (gerb. dėstytojas)
,,Šiknaspyglio kaimas" (gerb. gerb dėstytojas)
,,Vaikšto kaip naujagimė žirafa" (gerb. gerb. gerb. dėstytojas)
,,Labai geras palyginimas. Aš jį tuoj surasiu, jei nesurasiu, tai prisiminsiu" (gerb. dėstytoja)
,,Kairysis sparnas sėdi liūdnais veidais, negali dalyvauti visuotinėje intelekto šventėje" (chebra nepadarė namų darbų, kuriuos mes visą paskaitą aptarinėjome) (gerb. tas pats dėstytojas)
,,Kaimiečiai yra kažkas tokio: nusiperki batoną, už kampo suėdi" (gerb. kitas dėstytojas apie tai, kodėl kaimuose nėra kavinių)
,,Morkai sužėlė kaip rūtos" (ištrauka iš redagavimo paskaitos kontrolinio)
,,Aš galiu pro langą į pasaulį išeiti"
,,Neracionalizuokit neracionalių dalykų" (teisingai!)
,,Antravertus, lenkai yra lenkai, jų daug" (vienas žinomas poetas)
,,Kaip jau kalbėta, susirinkome čia ne kalbėti" (vieno faino vakaro vedėja)
,,Internetas yra jaunų žmonių bruožas"
,,Nieko samprata"
,,Nebėgiok kavinėse į tūlikus. Aš bijau viena sėdėt"
,,Binkio eilėraštis irgi prasideda orgazmu. <...> Binkis riksmu užbaigia, o Maironis pratęsia". Orgazmas turi baigtis mirtimi" (o ta paskaita buvo įdomi, oi įdomi...)
,,Vienas mano draugas sakydavo: ,,kai pamatau jūrą, mane apima nenumaldomas noras nusiskandinti", bet jis tik nusigerdavo"
,,Šaukštukas!" (šauktukas vienos nerealios dėstytojos prisiminimuose)
,,Kai mes buvome jaunos irgi labai juokdavomes."
,,Aš  nebijau pasirodyti pliuške"
,,Jei kažkas įsimylėjo, jį reikia nukenksminti - tempti prie altoriaus. Nes tokia energija pavojinga"
,,Studentai, eikite šokti"
,,Šaligatvių nulis"

,,Liko aštuonios minutės. Liko septynios minutės. -Dėstytojau, o Jūs galite nebesakyti?" (situacija, kai pasirengimas rašyti trunka 15 min, o rašymas - devynias"
,,O ką šiuo klausimu sakote Jūs? - Dėstytoja, šiandien aš neperskaičiau. - Bet juk tai neįmanoma. - Taip, dėstytoja, aš padariau neįmanoma"

,,Po mano klaviatūra - visas sausainis"


(Bus papildymas)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip