Darbai, darbeliai, darbeliukai

Vai tai tai. Veikiausiai liko mažiau negu mėnuo darbo su klientais taip priprastoje APB parduotuvėje ir bus laisvė, ir bus atostogos. Kartais nejaukumas nuslenka nuo plaukų šaknelių iki pirštų galiukų, kai pagalvoji, kad kiekvieną dieną nesutiksiu R. ir nekalbėsim apie filosofiją, kad nebebus kam skųstis, kai kabinėjasi vyriškiai (geroji pusė - jie ir nebemirksės ir nebesikabinės), kad nebesutiksiu tos, kuri sako ,,Baik bėgiot ir viską tvarkyt. Pastovėk nors truputį" (o pastovėti stovimą darbą dirbdama aš nemoku), kad galiausiai nebebus užtęsto ,,Hello!" ir ,,Skažitie, jiesli vam nada razmier". Taip, išsiskiriant su kolektyvu paširdžiuose tikrai kirbės, bet juk drauge paliksiu ir daug ne itin malonių dalykų. Pavyzdžiui, suvokimą, kad didelio verslo galvoms visiškai nusispjauti į žmonių nuomones, sveikatas, gyvenimo sąlygas ir norus... Žinoma, keisčiausia bus gyventi be kiekvieną mėnesį išmokamo stabilaus atlyginimo, bet gal pagaliau atsikratysiu to knygų alkio, kuris pastarąjį pusmetį kaip niekada kankina. Žodžiu, nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Įgyta kantrybė, bendravimo įgūdžiai, laviravimas dviem užsienio kalbomis vienu metu man tikrai pravers. Taip pat kaip pravers ir daugiau negu vienas laisvas savaitgalis per mėnesį.
  Taigi kol kas laukiu liepos ir galvoje (kartu ir bloge) apgyvendinu atsiskaitymų planelį. Vėlgi, kad galėčiau pasigirti sau, kokia esu šaunuolė (nors iš tiesų iki jos man dar toli).
Tataigi:
  • gegužės 23 dieną (gimimo dieną, kuri buvo nuostabiausia, bet apie kurią aš vis dar neprisirengiu parašyti) laikytas ,,Teksto lingvistikos" egzaminas. Koją pakišo mano sugebėjimas visada gauti temas, kurias aš moku pusėtinai arba ne itin moku. Šiuo atveju, pakartojusi buvau viską, deja, visko iki galo nemokėjau.
  • birželio 5 dieną turi būti nusiųstas 3-5 psl. rašomasis darbas XX amžiaus literatūros istorijos dėstytojai. Liko parašyt pusantro puslapio. Tema pavojinga, bet įdomi: ,,Vinco Mykolaičio - Putino poema ,,Žilvinas ir Eglė" ir antikos mitas ,,Orfėjas ir Euridikė"
  • iki birželio 7 dienos reikia pateikti darbą LD ,,Mitologija" atsiskaitymui. Apimtis 9-10 lapų, tačiau man pasisekė ją gerokai viršyti, tad atiduotas bus 14,5 lapo užimantis darbas. 
  • birželio 11 dieną literatūros istorijos egzaminas. Paskaitų nei vienos nepraleidau, maža to, sėdėjau ištempus ausis ir išpūtus akis. Mano konspektų žmonės tikriausiai vėl bijo (,,kaip tu gali tiek rašyti?"), todėl pasiruošimas turėtų būti gana lengvas.
  • birželio 12 dieną turi būti nusiųstas 7-10 lapų darbas pasirenkamajam dalykui ,,Lietuvių drama ir pasaulio dramaturgijos kontekstai". Lyginsiu Strindbergo ir Čepauskaitės pjeses. Bus įdomu.
  • birželio 13 dieną reikia pateikti tokios pat apimties darbą ,,Biblijai ir literatūrai". Pasimatysime su Liūne Sutema.
  • birželio 17 dieną atiduosime kursinį darbą!
Na, o birželio 30 diena bus paskutinė diena APB. Kažkodėl būti lengvai paleista nesitikiu, bet gal ir gerai - jei panorėčiau padirbėti  kur nors ,,Mango", ,,Stradivarius", ,,Pull and Bear", ,,Zara", ,,Massimo Duti", ,,City", ,,St, Oliver", ,,Aprangos galerija" arba ,,Aldo" - vietą susirasti veikiausiai nebūtų labai sudėtinga. Tačiau net jeigu kūnu aš esu darbe, mintyse vis tiek gamtoje, Universitete, bibliotekose, o toks skylimas į dvi puses nėra gerai net ir po Dvynio ženklu gimusiam, tad giliai giliai kirba nuojauta, kad daugiau jokių pardavėjos-konsultantės pareigų. 


Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip