Apie pabaigą, vasarą, vandenį ir laisvę

  Koks jausmas apninka išeinant iš darbo, kuriame praleidai metus? Žinoma, priklauso nuo to ar mėgai ten darbuotis. Nebuvo taip, kad savo darbo vietos nekęsčiau, bet išeinant neskaudėjo. Ir kažko tai norisi švęsti. Taigi nuo šiandienos esu atvira darbo pasiūlymams ir ne tik. Du vakarus iš eilės galėsiu eiti pasivaikščioti ir iki kitos liepos pabaigos (mano skaičiavimais) turėsiu daugiau nei 13 laisvų savaitgalių. Daugiau nei 13 savaitgalių per metus! Kaip mano miela draugė Z. sako: ,,That's cool"! Laisva kaip paukštis vasaros kaitroje? Ne visai. Mėgstu įsipareigoti. Mano praktika puikiame (kalbu be perdėto patoso) interneto dienraštyje artėja į pabaigą, tačiau rytoj ryte jau trauksiu link Užupio! Ir ten mėginsiu susipažinti su kitokiais rūpimais dalykais, taipogi susijusiais su viešąja erdve. 
  O vasara kaitri. Tokia kaitri, kad ir parduotuvei, esančiai ne taip jau toli nuo namų, pasiekti reikia daug jėgų.  Vasaros karštis, rodos, kažkaip ypatingai veikia ir smegenis - šie atsipalaiduoja ir gatvėse didėja nusikalstamumas. Nežinau ar reikia mane ir R.-tuką užjausti, bet tapome smulkaus chuliganizmo aukomis - einant link Lukiškių pora šelmiškai nusiteikusių gėlyno prižiūrėtojų neįstengė susivaldyti ir iš balkono į mus pasipylė kibiras vandens. Vanduo nešaltas, bet norėčiau, kad ir jiems kas nors tai padarytų. Juk smagu taip būti apipiltam! Iš tiesų tai nė velnio, bet tenka pripažinti, kad bent jau parduotuvę pasiekėm be karščio keliamų kančių. Žodžiu, dvi suknelėtos panelės po maudynių vėsiai pasivaikščiojo Gedimino prospektu. 
 Karšta ir Kęstui (tikrasis Murkio vardas), tad jis, mano manymu, visai džiaugiasi ištrintas šlapiu rankšluoščiu. Aišku, džiaugiasi, tik pernelyg arogantiškas, kad pripažintų, todėl ir šiaušiasi. Pagalvojau, kad jeigų teks persikelti (o tai daryti neišvengiamai vieną dieną teks) pati norėčiau katino, bet dar nesu pasiruošusi drauge turėti kačiuką. Gal reiks pradėt nuo žuvytės - tokios mažytės mažytės apvaliame akvariume, kad net tas mažytis akvariumas jai atrodytų kaip didelė jūra. Nes ir žuvims patinka laisvė...  O man patinka perkūnija...


Lietaus su saule!

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip