Dienos meniu

  22:54 baisiai skauda nuvargusias kojas, o galvoje ne vien tik Algimantas Mackus. Gaila, o turėčiau dabar jau dėlioti paskutinius taškus savo ,,puikiam" pranešimui, kurį skaitysiu ne vėliau kaip rytoj 9 valandą ryto. Aš nežinau, ko žmonės iš manęs tikisi, tačiau suprantu, ko aš noriu iš savęs ir man atrodo, kad šitai jau yra gerai. Mintys jau mielai nebegultų į popieriaus lovas, o palydėtų mane saldžiam nakties miegui, tačiau aš nutvėrinėju jas po vieną, už kojos, ir  taip stengiuosi neprarasti budrumo.
  Diena buvo gera, nes:
  a) šiandien turėjau piktą klientę ir galiausiai priverčiau ją nusišypsoti. Taškas man.
  b) jau galiu įkvėpti pavasario
  c) liko pora dienų ir keliausiu į tėviškę
  d) paskaita apie Škėmą ir Pūkelevičiūtę buvo įdomi :)
  e) bėgdama iš paskaitos į darbą spėjau užkąsti
  f) galiu mąstyti apie Mackų kiek telpa, nes visi kiti šiandienos darbai jau padaryti...

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip