trys dienos Edinburge

Vakar grįžom iš Edinburgo, magiško pasakų miesto Škotijoje. Nors dar galutinai neišsipurtėm kelionės trupinių iš kuprinių, galvose rezgasi planai, kada čia vėl į tą viduramžiškai gražų miestą grįžti, tiksliau į jo apylinkes, nes daug kas liko nepamatyta :) O juk iki ten tik valandžiukė skrydžio!

Valanda iki puikių trumpų atostogų, kurias mielai pakartočiau :)

Kadangi UK praėjusią savaitę žaidė slėpynes rūke, pirmadienį pastrigome oro uoste... Visą pirmadienį. 10 valandų, vienas atšauktas skrydis, kitas vėlavo 4 valandas... Buvo kiek graudoka ir piktoka, nes vietoj vakarienės Edinburge, turėjome naktipiečius vietinėje ''Fish and Chips'' užkandinėje. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą - pirmoji naktinė pažintis su Edinburgu buvo žavinga :) Štai ir St. Giles Cathedral frontonas.

Rytas žvelgiant nuo kalvelės! :)

Edinburgas nuo pilies sienų. Gotikinis + industrinis - įvairus kaip pasaulis miestas!

Mano pagrindinis interesas stovinuojant pilyje buvo išsiaiškinti, kaip šis miestas atrodė prieš modernistinių kubų įsiveržimą į architektūrą.

Bet ruduo laikė užėmęs mano kvapą, nes Edinburgas + Lapritis yra ypatingai jaukus reginys :)

Pilies kiemelis vedantis į karo muziejų. Taip, nesvarbu, kad sijonuoti, škotai yra rimti kariai!

Ir dar vaizdų nuo pilies sienų!

Holyroodhouse rūmai, oficiali Karalienės rezidencija Škotijoje, kur dažniausiai priimami itin įtakinti svečiai (tokie kaip popiežius). Apžiūrėjome Jos didenidybei (na, kaip britai sako) skirtą ekspoziciją ir Viktorijos laikus menančius Karališkuosius apartamentus :) Deja, pačiuose rūmuose fotografuoti nebuvo galima, tačiau liko laiko aplankyti bažnyčios griuvėsius rūmų išorėje... ir pamatyti, kad tikras Škotiškas rūkas jau čia.

... bet Festive Theatre radome sėkmingai, tik šiek tiek aprūkusį! Pakeliui aplankėje Edinburgo Universiteto padalinį, kuriame lygiai penktą valandą apsireiškė sijonuotas škotas ir ėmė groti dūdmaišiu! Čia tai ryžtas! (tuo metu jau beveik lijo)

Gana brangokai atsiėję, bet tikrai to verti bilietai į operą Carmen! Kadangi tiek aš, tiek mano sukeliauninkas labai senai buvome operoje, vaizdiniai ir garsai užgniaužė kvapą. Taip gerokai... jei net mano sukeliauninkas eidamas viešbuti niūniavo Toreodor... ir jis buvo ne vienintelis kvėštelėjęs vyras šioje viskio šalyje. Pagrindinį vaidmenį atliko lietuvaitė ir ji buvo tiesiog nuostabi Carmen! Buvo gera sėdėti, pliurpti lietuviškai ir didžiuotis, kad štai talentingi lietuviai išsibarstę po visą pasaulį!

Kadangi pastaruoju metu fizine sveikata nesigiriu, sekantį rytą atrodžiau ir jaučiaus kaip mirus. Todėl patraukėm į kapines! Ne ne, ne ieškoti vardų kaip Voldemortas, kurie buvo rasti čia ir adaptuoti Hariui Poteriui. Tiesiog todėl, kad gražu. Nes kapinės Škotijoje kaip ir Anglijoje yra daugiau ar mažiau parkai daugiau skirti gyviesiems nei mirusiems.

Tobulos pirmos lapkričio savaitės, extra Helloweeniškos atostogos!

O vakarais, kai lyja, verta susimokėti du svarus už galimybę fotografuoti St. Giles Cathedral ir ten tiesiog pabūti!

Vakar dienos rytas, prieš išvykstant. Miestas 50/50 miglose, bet vis tiek užsiropštėme ant kalno paveizėti bažnyčių bokštų ir rudens!

Štai tokios buvo trys dienos Edinburge. Rudeniškos ir puikios! :)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip