Na gerai, žodžiu... keistadienis

... kokia keistutė diena... iki pačių pačiausių keistitumynų...

Ryte versdamasi ant šono supratau, kad viskas, tebūnie krūvos nedarytų darbų, tebūnie mažiau miego, bet reikia vėl prisistatyti gydytojui. Nelabai gerai pabusti nuo skausmo, kai tiesiog vartaisi. O jau ir šiaip pora mėnesių jaučiuosi kaip sulūžus...

Na gerai, tiesą pasakius, pas gydytojus mane eilinį kartą išgynė baimė. Baimė, kad vieną dieną bus taip kaip buvo prieš keletą metų. Kai negalėsiu nueiti toliau nei porą metrų nepribarsčius ašarų. O kas tas ašaras paskui surinks? Be to, čia ne ta šalis, kur ''su skausmu'' priima greičiau...

Na gerai, gal ir priima, bet ''greičiau'' reiškia ''greitoji'', o aš visai nesižaviu šia perspektyva. Todėl nusikapanojus darban paskambinau į savo ''surgery''. Maloni moteriškė nukreipė mane pas Dr. Davis, mieloji Dr. Davis, pas gydytoją Dr. Johnnatan, kurio aš nei akyse mačius nei girdėjus. Prisaikdino nevėluoti.

Perkėliau savo pietų pertrauką į dienos galą, išsiunčiau visus ''urgent and important'' laiškus ir išlėkiau akis išdegus. Kad tik nepavėluočiau! Kur tau. Tilpau į 4-tą traukinį. Tai padaryti labai paprasta, tereikia, kad vienas traukinys neatvažiuotų, keli kiti būtų atidėti, o žmonės plūstų ir plūstų... Traukinys, žinoma, lėkė kaip ''burokus'' veždamas, bet gal tai ir ne pats geriausias palyginimas. Tūlas britas nelabai žino, ką reiškia ''burokų laukas'', bet aš nežinau su kuo palyginti, nes Britanijoj transporto priemonėm niekas nelaksto galvą pametęs... Na gerai, tik kartais... Žodžiu, traukinys lėkė taip, kad jam pasvirus matydavau visus griovius. Nelabai smagu. Bet smagu išlipus, kai supranti, kad sutaupei 2 minutes.

Žodžiu, aš TEN vėlavau. Į TĄ vietą, kur nereikia vėluoti. Manot kas nors pastebėjo? Nelabai...
Gydytojas buvo labai jau keistas... Aš tokius medikus vadinu ''jis galėtų būti ginekologas'', nes jie labai akivaizdžiai yra palankesni vyrams nei moterims. Paskaitęs mano ''ligos aprašymą'' nusprendė paklausinėti, o paklausinėjęs mane testuoti... Tataigi man teko pažliumbti, nes tas testavimas paliko mane neblogai surakintą... Galiausiai tarė ''How can I help you?''. Labai smagu urgzti iš skausmo ir dar žinoti, ko tau tiksliai reikia, nes šioje šaly ne gydytojas tai turi žinoti, o tu pati. Gal reikėjo pasakyti ''just do that movement again, because I can't breath?''. Galiausiai po antro vizito (pirmo vizito metu gavau kažkokių neaiškių vaistų, kurie nualino širdį), išrašė vaistus kuriuos vartojau Lietuvoje. Laikau stipriai sugniaužus kumščius, nes tikiuos, kad jie pagaliau padės.

Žodžiu, pažadėjo išsiųsti į fizioterapiją... Kažkodėl nesistebiu, kad šioje šalyje toks aukštas mirtingumo lygis... Nors ir bandoma tai ''sutvarkyti''.

Todėl, mieli, nesiskųskite sveikatos apsaugos sistema Lietuvoje, nes ji yra labai labai gera.

Vaistinėje mėginau paprašyti, kad rekomenduotų kažkokių vitaminų ar papildų šalia mano geriamų vaistų. Šie parodė plakatėlį apie sveiką mitybą bei patarė valgyt daugiau vaisių ir daržovių.
Ačiū, tikrai atsiminsiu. Prie savo kasdien įveikiamų trijų obuolių, bent 4 bananų ir krūvelės kitokių vaisių (paprastai vynuogių ir mandarinų), pridėsiu burokėlių, morkelių ir kitokių žalienų... Ir tikėsiuos pagerėjimo. Nes taip liepė vaistinėje. Nors Lietuvoje gaudavau papildų širdžiai, nes vaistai, kuriuos vėl gi išrašė, ją alina...

Čia buvo išvada iš išvados. Nesiskundžiu, ne ne...

O paskui aš panorau parsinešti ''fish and chips'' ir netyčia nukeliavau pas lenkaičius ''take away'', kurie prikepė šviežios žuvies, labai maloniai šypsojos ir dar pripasakojo apie lenkų ir lietuvaičių ryšius. Tvirtino žinantys, kad visų lenkų protėviai buvo lietuviai. ''OK'' šitą versiją iš lenkų girdėjau pirmą sykį.

Bet įdomiau vis tiek būna tada, kai britai mėgina ištarti mano pavardę. Ir galiausiai nusivylę sako Justine Kate.  Tas ''Keit'' per pusmetį jau beveik tapo mano pavarde ir vieną dieną galėsiu pasirašyti šiuo anglišku slapyvardžiu. Būsiu ;prancūzbritė, chi chi. Tai būtų paskutinis mano noras milijoniniame norų sąraše. Nes aš labai laiminga, kad gimiau BŪTENT LIETUVOJ!

Na gerai, žodžiu, nesiriša šiandien žodžiai... Keista diena.


Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Ilgas tekstas apie kažką

Summa Summarum 2022-iesiems

Laiškai genijui arba kažkas ne taip